IP АТС для офісу
IP-АТС, 1U, 1*E1, 16*RJ11, підтримка FXO, FXS, GSM, BRI, UMTS Процесор: Texas InstrumentsFlash: 512 МБRAM: 1 ГБLAN: 1 (1..
Просте розширення мережі з TP-Link LS1005G Некерований комутатор TP-Link забезпечує простий і недорогий спосіб розширенн..
Вибирай інтелектуальні комутатори для відеоспостереження CCTVRuijie ReyeeсеріїRG-ES200. Вони призначені для побудови над..
PRI, MFC R2, SS7, підтримка FXO, FXS, GSM, BRI Процесор: Freescale i.MX 6Quad 1.2GHz ARM Cortex-A9 (quad cores)Flash: 8 ..
Коммутатор NETGEAR XS508M 7x100M/1G/2.5G/5G/10G, 1x10G/1G SFP+ combo, некерований..
Рюкзак для ноутбука з портативною батареєю - ідеальне рішення для заряджання в дорозі Портативна батарея Energizer UE100..
Призначений для роботи з усіма ІР-АТС Yeastar. Модуль розширення на 2 FXO..
Призначений для роботи з усіма ІР-АТС Yeastar. модуль розширення на 2 FXS..
Призначений для роботи з усіма IP-АТС модуль розширення Yeastar на 1 FXS + 1 FXO..
Palit GeForce RTX 3070 Ti забезпечує приголомшливу графіку, неймовірно високу частоту кадрів та прискорення штучного інт..
Монтується на основну плату IP-ATC Yeastar S-100 та Yeastar S-300..
Монтується на основну плату IP-АТС Yeastar S100 та Yeastar S300..
IP АТС (Автоматична Телефонна Станція) - сучасне рішення для побудови корпоративної телефонної мережі, засноване на технології VoIP. Використання IP АТС в офісі забезпечує ряд істотних переваг у порівнянні з традиційними аналоговими АТС.
Використовуючи такий пристрій, можна за необхідності додавати нові телефонні лінії до системи у необмеженій кількості. Дзвінки всередині мережі при використанні IP АТС абсолютно безкоштовні, а вихідні дзвінки значно дешевші, ніж при використанні звичайної телефонної лінії. При цьому налаштування обладнання не триватиме багато часу та здійснюється через вебінтерфейс.
Що таке IP АТС?
На відміну від традиційних аналогових телефонних станцій, які використовують для з'єднання абонентів комутовані лінії, IP АТС передає голос у цифровому форматі, використовуючи для цього технологію VoIP.
Завдяки цьому з'являється можливість інтегрувати телефонію з іншими сервісами компанії, що використовують IP-протокол — відеоспостереження, електронну пошту, хмарні програми тощо.
Які функції виконує офісна IP ATC?
- Комутація та з'єднання внутрішніх абонентів. Одне із ключових завдань офісної IP ATC, яка допомагає забезпечити зв'язок між співробітниками компанії всередині офісу. Устаткування виконує комутацію на основі IP-протоколу, з'єднуючи IP-телефони співробітників або комп'ютери зі встановленою програмою для телефонії локальною мережею. Комунікація при цьому відбувається за допомогою внутрішніх номерів.
- Маршрутизація вхідних дзвінків. Функціонал пристрою дозволяє перерозподіляти дзвінки на один і той же номер по різних відділах (менеджерів з продажу, служби підтримки або конкретного фахівця). Це допомагає оптимізувати розподіл навантаження.
- Організація черг. Найважливіше завдання для будь-якого call-центру. Вхідні дзвінки можна поставити в чергу, тоді клієнти, не додзвонившись до компанії, зможуть залишатися на лінії та чекати на вільного оператора.
- Голосове меню (IVR). Надає клієнту можливість автоматично отримувати інформацію або вибрати потрібний відділ для з'єднання, що позитивно позначається на швидкості обслуговування.
- Конференц-зв'язок. Дозволяє організовувати багатосторонні конференції між офісними співробітниками та сторонніми учасниками (наприклад, клієнтами). Це суттєво економить час та підвищує продуктивність роботи компанії.
- Об'єднання філій. За допомогою IP АТС можна об'єднати між собою кілька офісів, що знаходяться в різних місцях, або підключити до телефонії віддалених співробітників через Інтернет.
- Автовідповідач. Зручна функція для отримання повідомлень у неробочий час або у вихідні дні. АТС надає окрему голосову поштову скриньку для кожного співробітника.
- АВН. Функція визначення номера телефону. Дозволяє співробітнику бачити на дисплеї телефону номер того, хто йому дзвонить ще до підняття трубки.
- Запис розмов. Важлива функція контролю якості в call-центрі. IP АТС може вести запис усіх вхідних та вихідних дзвінків.
Переваги використання IP ATC для офісу
- Можливості для масштабування. IP АТС має модульну архітектуру, що дозволяє легко нарощувати кількість ліній та функціональність у міру зростання компанії. Наприклад, можна нарощувати кількість портів для підключення нових абонентів, додавати модулі SIP-телефонії для зв'язку між філіями, встановлювати додаткові модулі для інтеграції із CRM-системою тощо.
- Зниження витрат на зв'язок. IP телефонія дозволяє зробити дзвінки між співробітниками всередині офісу локальної мережі абсолютно безкоштовними. А завдяки VoIP-протоколу можна значно зменшити вартість і для міжнародних переговорів. При цьому ціна IP ATC для офісу є цілком прийнятною і з лишком перекривається шляхом економії витрат на зв'язок.
- Просте підключення. Для налаштування IP АТС зазвичай не потрібно викликати спеціалістів. Усю конфігурацію можна виконати через інтуїтивний web-інтерфейс або мобільний додаток.
- Висока якість зв'язку. Завдяки використанню G.711, G.729 та інших сучасних кодеків для IP-телефонії, а також оптимізованої технології QoS, якість голосового зв'язку значно перевершує звичайну аналогову телефонію.
- Віртуальна АТС. Співробітники можуть працювати віддалено, підключаючись до спільної АТС компанії через Інтернет із будь-якої точки світу. Це заощаджує витрати на організацію нових робочих місць.
Різновиди ATC для IP телефонії
Існує три основні види ATC для IP телефонії, кожен з яких є оптимальним для різних завдань і масштабів бізнесу:
- Апаратні IP АТС (IP PBX). Це класичні АТС з урахуванням спеціалізованого устаткування. Усі функції комутації виконує потужний сервер, до якого підключають IP-телефони та trunk-лінії оператора зв'язку. До переваг апаратних АТС можна віднести високу надійність та продуктивність. Їх зазвичай вибирають великі компанії з великою кількістю користувачів та дзвінків.
- Програмні IP АТС (Soft PBX). У таких пристроях всі функції реалізовані програмно та працюють на звичайному сервері. Це найбільш бюджетний варіант, який підходить для невеликих компаній. До їх плюсів відносяться низька вартість та простота масштабування коштом можливостей модернізації сервера.
- Віртуальні АТС (Hosted PBX). Такі АТС знаходяться в хмарі провайдера і дозволяють підключати до телефонії віддалені офіси компанії через Інтернет. Вимагають мінімальних початкових вкладень з боку компанії, легко масштабуються та не вимагають наявності технічних фахівців для обслуговування.
Купити IP ATC для офісу в Києві та Україні
Якщо ваша компанія потребує сучасного та надійного рішення для організації внутрішнього телефонного зв'язку, рекомендуємо звернути увагу на асортимент IP АТС у нашому інтернет-магазині.
Ми співпрацюємо з усіма великими постачальниками України, тому в нашому каталозі представлені рішення від виробників зі світовим ім'ям за найкращими цінами.
Купити IP ATC у Києві можна у нашому офісі. В інші міста України доставка здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта». Наші досвідчені менеджери із задоволенням проконсультують щодо підбору оптимальної моделі, виходячи з потреб будь-якого бізнесу.