В робочі дні з 9:00 по 19:00

Умови гарантійного обслуговування у магазині Nexen

Гарантійний термін – згідно зі статтею Закону України "Про захист прав споживача", це термін, під час якого продавець (виробник) бере на себе обов'язки щодо проведення ремонту або заміни товару, якщо товар не був зіпсований самим клієнтом.

Термін гарантії складається залежно від обладнання, від гарантії, яка представлена ​​виробником (від 12 до 36 міс. і більше) від дня дати покупки.

Дефекти та несправності, що з'явилися з вини виробника, мають бути виправлені протягом 14 днів від дати прийому товару на гарантійне обслуговування. Цей термін може бути продовжений до 28 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих, яких в даний момент немає, або сервісний центр проводить експертизу про виявлення чи справді несправності та дефекти були з вини виробника.

Товар приймається на гарантійне обслуговування у повній комплектації (оригінальна упаковка, блок живлення, гарантійний талон, товарний чек).

Гарантійне обслуговування не поширюється на пасивне мережеве обладнання (див. розділ Пасивне мережеве обладнання), повернення та заміна здійснюється при дотриманні всіх вищевказаних правил.

При гарантійному випадку або поверненні обладнання та інших моментах пов'язаних з цим пунктом, Ви попередньо зв'язавшись з нашими співробітниками повертаєте обладнання до нас, якщо ви з регіонів України, то можете відправити нам товар перевізником по Україні. У гарантійних ситуаціях наш магазин завжди готовий обговорити всі моменти обслуговування придбаного товару, і виявити розуміння та лояльне ставлення до форс-мажорних ситуацій.

Обмін та повернення товару

Якщо товар Вам з якоїсь причини не підійшов, Ви можете обміняти або повернути його протягом перших 14 днів після покупки відповідно до закону України "Про захист прав споживачів", враховуючи ці вимоги:

  • товарна упаковка не була розкрита;
  • пристрій без фізичних пошкоджень із непошкодженими заводськими пломбами;
  • збережено повну комплектацію товару (збережено всі ярлики та заводське маркування);
  • відсутність слідів експлуатації товару (товар не має слідів використання: подряпин, потертостей, сколів, пошкоджень).

Анулювання гарантії

Гарантія анулюється в таких випадках:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які з'явилися внаслідок навмисних або необачних дій покупця або третіх осіб;
  • Порушено правила використання, які використані в експлуатаційних документах;
  • було проведено несанкціонований розбір, ремонт або замінено внутрішні комунікації та компоненти товару, замінено конструкцію чи схему товару;
  • серійний номер, який перебував у пам'яті пристрою, змінений, стертий або не може бути визначений;
  • ушкодження у разі стихійних катастроф (природних явищ);
  • ушкодження, скоєні згодом недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, контакт з рідиною, запиленістю, механічні пошкодження, потрапляння до середини сторонніх предметів);
  • ушкодження, спричинені аварійними підвищеннями чи зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або неправильне функціонування пристрою, викликаного програмним забезпеченням;
  • пошкодження або неправильне функціонування пристрою, викликане використанням нестандартних або неякісних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення.